- Richtprijs
- Beschrijving
- Zet er zichtbare foto's bij
- Minstens 30 berichten buiten het advertentie-forum (nuttige posts)
- Stel je voor in wie is wie Indien je niet aan bovenstaande regels voldoet, wordt de inhoud van de advertentie verwijderd en het topic gesloten.
VERKOCHT Origineel Volvo V40 Bagagenet / Veiligheidsnet voor kofferruimte
Beschrijving:
Houd je bagage of boodschappen veilig op hun plek met dit originele stevige bagagenet voor de Volvo V40. Voorkomt dat spullen gaan schuiven tijdens het rijden. Eenvoudig te monteren op de originele bevestigingspunten. Let op! Je hebt hiervoor wel de bevestigingspunten in de auto nodig (zie de impressiefoto’s).
Specificaties:
Geschikt voor: Volvo V40 (Kombi, 2002 - 2004)
Komt uit: Volvo V40 uit 2004 (Phase II)
Staat: Uitstekend, niet uitgerekt, geen scheuren. Opmerking: Er ontbreekt één rood handeltje (zie foto).
Vraagprijs: € 25,- vaste prijs
Alleen ophalen
Impressie
Laatst gewijzigd door mattiesv40 op vr 10 jul 2026, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Die bevestigingspunten was optioneel? Of is dat er ook in te maken als ze er niet zitten? Mijn V40 heeft ze helaas niet ..
2005 Volvo S80 2.4 Summun Graphite, zelf omgebouwd tot Executive, slechts 256.000 km
2003 Volvo V40 2.0T Heico, voor de leuk, ongeveer 230.000 km
2012 Volvo XC60 T5 Ocean Race, van de vrouw, ongeveer 250.000 km
volvonick schreef: wo 17 jun 2026, 08:49
Die bevestigingspunten was optioneel? Of is dat er ook in te maken als ze er niet zitten? Mijn V40 heeft ze helaas niet ..
Ik denk dat de bevestigingspunten optioneel waren en in de fabriek zijn gemonteerd. Ik keek nog of ik de bevestigingspunten eruit kon krijgen voordat de auto verkocht werd, maar ze zitten er muurvast in. Je kunt eventueel een zoekpoging doen op bijvoorbeeld Skandix, EstateServices, Scandcar of RenDcarparts.